Photobucket

" Wangian Syurga Dalam Cinta-Mu
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 26 July 2012 | 00:02 | 0 Atasinchi

Assalamualaikum


Yaa Allah'

Izinkan aku mencintaiMu
waLaupun cinta ini takkan
Sesempurna para NabiMu,SufiMu dan KekasihMu'

Izinkan aku merindukanMu
waLaupun rinduku tak sebesar para syuhada kepadaMu'

Izinkan aku mencintaiMu
Lewat shalat yg kudirikan yg kadang dengan fikiran meLayang keberbagai himpitan dunia'
Izinkan aku mencintaiMu
Lewat sujud panjangku dalam tahajjud yg kadang tak sanggup ku penuhi setiap maLam'

Izinkan aku mencintaiMu
disetiap Lantunan ayat ayat cintaMu
yg masih terbata bata terlepas dari bibirku'
Izinkan aku mencintaiMu
Lewat sepotong hati yg masih sering ternodai
dan akan kubasuh dengan cahaya keimanan kepadaMu'

Izinkan aku mencintaiMu
Lewat alunan pena yg bersenandung kaLamMu'
Izinkan aku mencintaiMu
daLam lautan rindu kepadaMu'

IniLah aku yg mencoba mencintaiMu
semampuku dengan segaLa keLemahanku
Pada siapa lagi aku meLabuhkan cintaku'
SeLain padaMu Sang pengenggam jiwaku'

CeritaHati:Dalam menjalani bulan berkah ini jujur diri ini terkadang tergelincir dalam kelalaian.Namun kanku cuba untuk terus bangkit.Bulan yg penuh tarbiyah ini memberi aku mengalaman yg indah.:'(

~*Ya ALLAH..sesungguhnya diri ini masih terlalu lemah dan hina.Namun Ya ALLAH..hadirkanlah dalam jiwa seorang hamba ini kecintaan hanya padaMU*~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ AhLan WasahLan◕


♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥ Assalam_o_Alaikum ♥ ♥ Dear Brother & Sisters ♥ ♥ How Are u All ♥ ♥ May Allah bless you and your family ♥ ♥ Remember Me In Your Prayers ♥ ♥ Have a nice and wonderful day ♥ ♥ :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Semakin Hampir Menemui-Mu ◕


_______________________________________
◕ Keindahan Nama-Mu ◕


_______________________________________
◕ Hilawatul Qalam ◕

.

_______________________________________
◕ SimfOni Kita ◕





Gratisan Musik
" _______________________________________
◕ SmiLe ◕

➜: Allαh mengujimu kerαnα Allαh menyαyαngimu, mαkα senyumlαh! ツ . “ Apαbilα Allαh mencintαi seorαng hαmbα, mαkα Diα αkαn mengujinyα. Jikα hαmbα itu bersαbαr dαn redhα mαkα Diα αkαn memilihnyα menjαdi kekαsihNyα” (Hαdis Riwαyαt Ibnu Mαjαh) _______________________________________
◕ Merindui Ketenangan Dari-Mu ◕

Ya ALLAH Ya Rabb Ya Tuhanku Hati ini berterusan memohon cahayaMu Terimalah aku, usahlah Kau berpaling dariku Setiap hela nafasku hanya milikMu Rinduilah dan cintailah aku Ya ALLAH Kasihilah dan peliharalah aku selamanya Rahmatilah dan berkatilah aku Ya ALLAH Ridhailah aku untuk selamanya ~ _______________________________________
◕ Mahligai Idaman ◕
<
◕ Look Like L.O.V.E ◕

.♥ Bismillahirrahmanirrahim ♥ Di saat engkau meminta diri ini, lihatlah agama yang ada dalam diriku.. Kerana aku akan mendidik bakal-bakal zuriatmu kelak.. Jangan kau pandang akan kecantikan luaran yang ALLAH anugerahkan ini.. Kecantikan luaran ini ada pada setiap wanita, tetapi aku menjaga dalamanku.. Supaya keredhaan ALLAH selalu bersamaku walaupun aku terluka.. ~Andai engkau bakal menjadi imam pada solat malamku.. Bimbinglah aku menjadi yang terbaik untuk keluarga dan agama.. Andai hilang rasa cinta dan kasihmu terhadap diri ini.. Ingatlah bahawa ini amanah ALLAH terhadapmu.. ♥ _______________________________________
◕ Selangkah Hijrahku ◕

Dahulu, aku kurang baik, Kini aku ingin jadi lebih baik. Semalam, aku penuh berdosa, Hari ini, aku berusaha mencari pahala. Aku yang terbuat salah, maafkan, Orang yang membuat salah, aku maafkan. Bila aku menangis, Engkau selalu ada, Tidak nampak, tapi tetap merasa. Dalam doa ku mohon ampunan, Dalam niat ku ingin perubahan. Putih tidak selalunya putih, Hitam, tidak selamanya hitam. Basuhlah dengan jiwa yang tenang, Pasti ada perubahan. Berubahlah, kita mampu mengubahnya. InsyaAllah, bersamaNya, harum mewangi. =')