Photobucket

" Wangian Syurga Dalam Cinta-Mu
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 17 August 2012 | 19:56 | 0 Atasinchi

Assalamualaikum.


Tanpa diduga..
Waktu terus berjalan menembusi ruangan waktu..
Sedangkan aku masih disini..
Yang rapuh dalam setiap pijakan duri ujian..

Betullah kata - kata..
Kita hanya mampu merancang dan segala - galanya ALLAH yang tentukan..
Aku sesali persahabatan yang dulunya utuh bersama janji manis...
Kini ku hanya bisa menjenguk direlung kenangan..
Masihkah tersisa kebahagian ukhuwwah..

Biarkan aku disini..
Mencorak segala rasa hati..
Tika semua yang aku impikan hilang..
Moga Cinta dan Persahabatan terus mekar..
Dalam kubur kenangan lalu..

Buat sahabatku Nazwa Nazilah & Iffah Maisarah.
Maafkan aku tuk kesilapan yang tak dapat kuhindarkan ini.

''Sahabat yg baik adalah sahabat yang selalu mendoakan sahabatnya dlm setiap mengaduan cinta pada ILAHI. ♥

Kasih Relung Penuh Cinta Dariku..
Nur Aini Binti Mahadi.


PAST


_______________________________________
◕ AhLan WasahLan◕


♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥ Assalam_o_Alaikum ♥ ♥ Dear Brother & Sisters ♥ ♥ How Are u All ♥ ♥ May Allah bless you and your family ♥ ♥ Remember Me In Your Prayers ♥ ♥ Have a nice and wonderful day ♥ ♥ :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Semakin Hampir Menemui-Mu ◕


_______________________________________
◕ Keindahan Nama-Mu ◕


_______________________________________
◕ Hilawatul Qalam ◕

.

_______________________________________
◕ SimfOni Kita ◕





Gratisan Musik
" _______________________________________
◕ SmiLe ◕

➜: Allαh mengujimu kerαnα Allαh menyαyαngimu, mαkα senyumlαh! ツ . “ Apαbilα Allαh mencintαi seorαng hαmbα, mαkα Diα αkαn mengujinyα. Jikα hαmbα itu bersαbαr dαn redhα mαkα Diα αkαn memilihnyα menjαdi kekαsihNyα” (Hαdis Riwαyαt Ibnu Mαjαh) _______________________________________
◕ Merindui Ketenangan Dari-Mu ◕

Ya ALLAH Ya Rabb Ya Tuhanku Hati ini berterusan memohon cahayaMu Terimalah aku, usahlah Kau berpaling dariku Setiap hela nafasku hanya milikMu Rinduilah dan cintailah aku Ya ALLAH Kasihilah dan peliharalah aku selamanya Rahmatilah dan berkatilah aku Ya ALLAH Ridhailah aku untuk selamanya ~ _______________________________________
◕ Mahligai Idaman ◕
<
◕ Look Like L.O.V.E ◕

.♥ Bismillahirrahmanirrahim ♥ Di saat engkau meminta diri ini, lihatlah agama yang ada dalam diriku.. Kerana aku akan mendidik bakal-bakal zuriatmu kelak.. Jangan kau pandang akan kecantikan luaran yang ALLAH anugerahkan ini.. Kecantikan luaran ini ada pada setiap wanita, tetapi aku menjaga dalamanku.. Supaya keredhaan ALLAH selalu bersamaku walaupun aku terluka.. ~Andai engkau bakal menjadi imam pada solat malamku.. Bimbinglah aku menjadi yang terbaik untuk keluarga dan agama.. Andai hilang rasa cinta dan kasihmu terhadap diri ini.. Ingatlah bahawa ini amanah ALLAH terhadapmu.. ♥ _______________________________________
◕ Selangkah Hijrahku ◕

Dahulu, aku kurang baik, Kini aku ingin jadi lebih baik. Semalam, aku penuh berdosa, Hari ini, aku berusaha mencari pahala. Aku yang terbuat salah, maafkan, Orang yang membuat salah, aku maafkan. Bila aku menangis, Engkau selalu ada, Tidak nampak, tapi tetap merasa. Dalam doa ku mohon ampunan, Dalam niat ku ingin perubahan. Putih tidak selalunya putih, Hitam, tidak selamanya hitam. Basuhlah dengan jiwa yang tenang, Pasti ada perubahan. Berubahlah, kita mampu mengubahnya. InsyaAllah, bersamaNya, harum mewangi. =')